reklama

Pánovi učiteľovi s láskou

Dnes ma zastihla veľmi smutná správa. Navždy nás opustil skvelý učiteľ a vedec, dlhoročný člen Katedry jadrovej fyziky a biofyziky FMFI UK v Bratislave, RNDr. Vladimír Hlinka, PhD.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Vážený pán doktor Hlinka!

Chcel by som sa Vám, bohužiaľ už len takouto cestou, ešte raz poďakovať za všetko čo ste ma naučili o detektoroch častíc a jadrového žiarenia, o ich aplikáciách a elektronike určenej na ich obsluhu. Boli ste jeden z najlepších, ak nie vôbec najlepší učiteľ, ktorý ma počas môjho štúdia jadrovej fyziky učil. Som hlboko presvedčený o tom, že za to, že dnes môžem vykonávať povolanie ktoré vykonávam vďačím vo výraznej miere práve Vám.

Nezabudnuteľné boli najmä Vaše prednášky. Mnohokrát som potom vo svojich vlastných použil Vaše prirovnania a vysvetlenia. Mnohí z tých čo mali tú radosť a česť byť Vašimi študentami si pri čítaní týchto riadkov isto spomenú napríklad na impotentné elektróny v Geiger–Müllerovom detektore alebo fyzika močiaceho do scintilačného detektora. Ako študenti sme si Vás vždy veľmi vážili najmä pre Vašu úžasnú schopnosť odovzdávať vedomosti a bezpochyby i pre istú dávku nekonvenčnosti a extravagancie. S pokojným srdcom môžem prehlásiť, že na Vás nikdy nezabudnem. Na Vaše prednášky, laboratórne cvičenia, na Vaše slnečné hodiny a na večer strávený vo Vašej pracovni po poslednej skúške pri fľaške na rozlúčku...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Česť Vašej pamiatke!

Martin Venhart

Martin Venhart

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jadrový fyzik profesionál, cyklista amatér Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáFyzikaCyklistikaPotulky po Belgicku

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu